آخرین اخبار
کد مطلب: 73067
جانشين فرمانده انتظامي آذربايجان‌شرقي/منافقان هم در بين بازداشت‌شدگان زلزله ‌هستند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1835

به گزارش سلام لردگان ? اسماعيل اسماعيل‌زاده امروز در حاشيه مطبوعاتي با اصحاب رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار کرد: در جريان زلزله اخير استان يک عده شبکه‌هاي معاند از اتاق فرمان خود در خارج از کشور به دنبال اهداف مغرضانه‌اي بودند که با هوشياري نيروهاي امنيتي شناسايي و دستگير شدند.

وي افزود: افرادي وابسته به گروه‌هايي همچون وهابيت، بهائيت، منافقان و ضدانقلاب قصد بهره‌برداري سياسي از حادثه تلخ زلزله در شهرهاي اهر، ورزقان و هريس را داشتند که هدف اصلي آنان کمک به زلزله‌زدگان نبود بلکه به دنبال اهداف خود در منطقه بودند که خوشبختانه با همکاري نيروهاي مستقر امنيتي شناسايي و بازداشت شدند.

اسماعيل‌زاده با بيان اينکه افراد دستگير شده در قالب امدادگر وارد منطقه شده بودند، افزود: در بين دستگيرشدگان همچنين زنداني فراري نيز وجود دارد.

وي خاطرنشان کرد: نيروهاي انتظامي در کنار امدادگران وظيفه خود مي‌داند به زلزله‌زدگان کمک و ياري رساند، اقدامات ويژه نيروي انتظامي در ايجاد امنيت مناطق زلزله‌زده ارسباران در کاهش تلفات جاني و مالي مردم آسيب‌ديده در سه شهرستان و روستاهاي تابعه حائز اهميت است.

جانشين فرماندهي انتظامي آذربايجان‌شرقي همچنين گفت: بعد از زلزله با تمهيدات نيروي انتظامي جرائم در ورزقان، اهر و هريس نيز کاهش يافته است.

پيش از اين استاندار آذربايجان‌شرقي نيز با اشاره به دستگيري افرادي که در پوشش و با عنوان امدادرسان به زلزله‌زدگان استان آذربايجان‌شرقي اقدام به شايعه‌پراکني براي تشويش اذهان مردم زلزله‌زده مي‌کردند، گفته بود: اين جريان رسانه‌اي با اعزام نفرهاي خود در قالب امدادگر و توزيع اجناس تاريخ‌گذشته به نوعي عليه نظام جمهوري اسلامي تبليغ مي‌کرد که با آگاهي از اين ترفند آنان دستگير و بازداشت شدند.


 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس